One more interesting activity in class was to create a Fibonacci Spiral. The drawing starts with two equal squares with side 1. In a spiral way we continue to draw bigger and bigger squares with side size that follows the Fibonacci numbers: 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34,..... Each number in Fibonacci sequence is found by adding up the two numbers before it. In these squares the students easily drew a spiral which resembles nautilus, the sea snail.
Μία άλλη δραστηριότητα που παρουσιάζεται στην Έκθεσή μας είναι ο σχεδιασμός της Σπείρας Φιμπονάτσι, που δημιουργείται σχεδιάζοντας τετράγωνα σε σπειροειδή διάταξη με πλευρές 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34,.....δηλαδή τους αριθμούς της ακολουθίας Φιμπονάτσι. Στο τέλος εύκολα οι μαθητές σχεδίασαν μέσα στα τετράγωνα μια σπείρα που μοιάζει με το κέλυφος του θαλάσσιου σαλιγκαριού ναυτίλου. Όσο για τους αριθμούς Φιμπονάτσι, αυτοί προκύπτουν με πρόσθεση των δύο προηγούμενων, αρχίζοντας από τους 1,1.
No comments:
Post a Comment